Fés-ho córrer si creus que tinc raó:



He sentit de bon matí les notícies, com cada dia , i m’he quedat perplexa al sentir que un àrbitre  podrà aturar un partit si algú ofèn algú amb insults homòfobs ( marica, maricon...)
No se si riure o plorar, la veritat....em sembla molt bé que es vulguin regular les constants faltes d’educació, però fem-ho bé si us plau!
Per què solament els insults homòfobs? i  per què no tots els altres?...  QUÈ PASSA AMB LES MARES VILIPENDIADES DES DE SEMPRE i CONTÍNUAMENT AMB EL    “ FILL I FILLA DE PUTA” ??
No estem ( diuen) en una societat d’iguals ? doncs jo reivindico la meva part, que pel que sembla, a tothom li ha passat curiosament per alt.

Glòria Vendrell i Balaguer

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

El conte de la bola de l’arbre de Nadal

La cicatriu d'en Roc

Portsmouth natura

Tolerancia i especificitat

Santa Maria de Refet i EL LLOC

Un conte d'hivern

Valle de Bujaruelo

NENS

?????

El país que no tenia princesa